۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد افزایش ۷ درصدی اهدای خون در خراسان رضوی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را شرح می‌دهد علت ریزش مو در زنان به‌دلیل کمبود کدام ویتامین است؟ | دلایل ریزش مو در زنان قتل مدیرعامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو در تهران (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا سشوار برای مو خوب است؟ | ۳ راه ساده برای کاهش ضرر استفاده از سشوار نماینده کارگران: سپردنِ تعیینِ مزد به مجلس به معنای بی‌صداترکردنِ کارگران است بهترین نوع زیتون از نظر طب سنتی | هر آنچه درباره زیتون باید بدانید
سرخط خبرها

«بلبل»، شرور جاده سیمان مشهد، دستگیر شد

  • کد خبر: ۱۷۴۳۵۵
  • ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
«بلبل»، شرور جاده سیمان مشهد، دستگیر شد
عوامل انتظامی با دستگیری مجرم سابقه‌دار در مشهد به شرارت‌های سریالی او پایان دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، گزارش‌های مردمی درباره شرارت‌های سریالی مردی جوان در جاده سیمان و روستا‌های اطراف آن به پلیس، موجب شد تا مأموران دایره تجسس و اطلاعات کلانتری مهرگان برای شناسایی و دستگیری این فرد به میدان بزنند و چند شبانه‌روز حوزه استحفاظی خود را رصد کنند.

اطلاعاتی از مخفیگاه این شرور خشن در دست نبود و مجریان قانون با کنارهم قراردادن سرنخ‌ها و تصاویر ضبط‌شده از او توسط دوربین‌های مداربسته چند مغازه، چهره فرضی این متهم خشن را ترسیم کردند و در اختیار تیم‌های گشتی انتظامی قرار دادند.

تحقیقات میدانی برای دستگیری این فرد ادامه داشت تا اینکه با تطبیق تصویر متهم در فهرست مجرمان سابقه‌دار مشخص شد این شرور خطرناک از مجرمان سابقه‌دار و تحت‌تعقیب قانون است. متهم با همدستی چندتن دیگر در روستا‌های اطراف منطقه جاده سیمان در نزاع‌های گروهی شرکت داشته و علاوه بر ایجاد قدرت‌نمایی و رعب و وحشت، تعدادی از اهالی روستا را تهدید کرده و مزاحمت‌هایی برای مردم داشته است.

شامگاه شنبه ضابطان قضایی در اقدامی اطلاعاتی و رصد میدانی، سرانجام این شرور سابقه‌دار را در یکی از روستا‌های محدوده شهرک مهرگان ردزنی کردند و او را با همدستش در مخفیگاهشان به دام انداختند.

با وجود اینکه مجریان قانون مخفیگاه این شرور سابقه‌دار را محاصره کرده بودند، او خود را به پشت‌بام رساند تا بتواند از طریق خانه‌های همسایگان فرار کند، اما در این لحظه با هوشیاری مأموران و اقدام بموقع پلیس دستگیر شد.

مأموران دایره تجسس کلانتری مهرگان در بازرسی از مخفیگاه متهم دو دستگاه موتورسیکلت سند نمره‌شده، سه طاقه فرش، یک دستگاه جوش، یک دستگاه سنگ فرز، جاروبرقی، پنکه، اتو بخار، تلویزیون و نیز یک قبضه شمشیر، دو دستگاه بی‌سیم شارژی و دیگرلوازم سرقتی شامل قطعات و محتویات خودرو را کشف و ضبط کردند.

این متهم سابقه‌دار ابتدا حاضر به همکاری با مجریان قانون نبود، اما با کشف اموال سرقتی از مخفیگاهش به ناچار لب به بیان حقیقت گشود و به جرائم سریالی‌اش اعتراف کرد. متهم که به «بلبل» شهرت دارد، سی‌ودوساله است. متهم اصلی پرونده در بازجویی‌ها در کلانتری مهرگان تاکنون به دو فقره زورگیری موتورسیکلت، هفت فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو، پنج فقره سرقت از منازل مسکونی و دو فقره سرقت از باغ‌ویلا‌های اطراف مشهد اعتراف کرده است.

در ادامه بررسی‌های پرونده این شرور سابقه‌دار مشخص شد که وی دارای سوابق متعدد کیفری به جرم شرارت، شرکت در نزاع‌های گروهی و سرقت است. او به‌دلیل ایجاد حاشیه امن برای فعالیت‌های مجرمانه‌اش، والدین پیرش را از خانه‌شان بیرون رانده و منزل مسکونی آن‌ها را مخفیگاهش کرده است.

در تحقیقات میدانی مأموران نیز اطلاعاتی به دست آمده است که نشان می‌دهد متهم با گرفتن وسایل از اهالی یا خرید آن‌ها، با قدرت‌نمایی و زورگویی از پس‌دادن آن‌ها یا پرداخت مبلغ توافق‌شده خودداری کرده و درمقابل مال‌باخته را درباره پس‌دادن وسایل تهدید کرده است.
این مجرم خطرناک پس از تکمیل تحقیقات اولیه به دادسرا معرفی شد و بررسی‌های پلیسی درباره پرونده وی ادامه دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->